Yarışma Esas ve Kuralları

Kurallar – 2023

 

    • GençYaratıcı Festivali kapsamındaki Reklam Yarışması, genç reklamcı adaylarının ‘bir brif çerçevesinde yapay zeka ile reklam yaratma’ alıştırması yapmaları amacını taşıyor. Herhangi bir ticari hedef gütmemektedir.

 

    • Çalışmaları GençYaratıcı yöneticilerinin belirlediği reklamcı, tasarımcı, yönetici ve akademisyen profesyonellerden oluşan bir jüri değerlendirecektir.

 

    • Yarışmaya, öğrenci veya -çalışıyor olsun olmasın- yeni mezun iki kişiden oluşan yaratıcı ekipler katılacak Kişilerin iletişim fakültesi ve Grafik Tasarımcı. [Yeni mezun sayılmak için en fazla 3 yıl önce mezun olmak gerekir.]

 

    • Yarışmada herkese aynı brif verilecek ve ekiplerin bu brif üzerinden çalışmaları istenecektir. 23-24 Mayıs 18.00’da GençYaratıcı youtube kanalında canlı yayınla  iletilecektir.

 

    • Katılan ve/veya dereceye giren çalışmalar, İzmir Ekonomi Üniversitesi ve GençYaratıcı tanıtımlarında isim belirtilerek kullanılabilir. Bunun dışındaki fikri haklar, katılan yaratıcı ekibindir.

 

    • Çalışmalar, belirtilen saatte belirtilen adrese yüklenmiş olmalıdır. Bu saati aşan ekipler yarışma dışı kalacaktır.

 

    • Sonuçlara ilişkin benzerlik, alıntı, kopyalama vb. temelli içerikler jüri tarafından incelenip karar verilecektir.